[xoo_cp_cart]
[xoo_cp_cart]
UKK – yleisimmät kysymykset2024-01-18T19:47:49+02:00
MITEN VOIN TEHDÄ MUUTOKSIA TILAUKSEENI TAI PERUA SEN?2022-04-03T15:54:32+03:00

Jos tilauksessa on virheitä, haluatte tehdä tilaukseen muutoksia tai peruuttaa tilauksen, tämä onnistuu vielä ennen tilauksen toimitusta kuljetukseen.

Yhteydenottotavat:
– Sähköpostitse: webstore@sonemar.fi
– Puhelimitse: Asiakaspalvelu: 045-3313252 – Ma-Pe 12-16
– Yhteydenottolomakkeella: verkkokaupan yläreuna

Toimitusvahvistussähköpostin saapumisen jälkeen tilaukset lähtevät toimitukseen pääsääntöisesti samana päivänä klo 16.

MITÄ MAKSUVAIHTOEHTOJA ON KÄYTETTÄVISSÄ?2022-04-03T15:55:08+03:00

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Maksuvaihtoehtoina ovat verkkomaksaminen, yleisimmät luottokortit, mobiilimaksu ja laskupalvelu.

Voit tutustua Paytrail by nets maksutapoihin tarkemmin täällä: Maksupalveluehdot.

Vaihtoehtoisesti voitte maksaa käyttämällä Paypal-palvelua. Lisää tietoa palvelusta: Paypal

KUINKA SAAN TILAUKSESTA KUITIN?2022-04-03T16:00:04+03:00

Kuitti tilauksesta toimitetaan sähköpostiinne tilausvahvistuksen liitetiedostona.

Vaihtoehtoisesti voitte tulostaa kuitin myös maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistussivulta tai omilta asiakassivulltanne kirjautuessanne sisään kauppaamme käyttäjätunnuksillanne.

Lähetyksen mukana emme toimita paperisia ostokuitteja/lähetysluetteloja.

VOINKO TEHDÄ TILAUKSEN YRITYKSELLE?2022-04-03T16:00:35+03:00

Voitte syöttää yrityksen nimen / Y-tunnuksen kassalla tilausta tehdessänne. Tiedot tulostuvat tilausvahvistukseen ja ostokuittiin.

MITÄ TOIMITUSTAPOJA ON SAATAVILLA?2024-01-07T16:08:06+02:00

Toimitustapoina ovat:

Nouto Sonemar Webstore noutopisteeltä: Polunmäenkatu 14, Tampere

Posti – Pikkupaketti – Jaetaan päiväpostin mukana

Posti – Nouto Postin toimipisteeltä tai pakettiautomaatista

Posti – Kuljetus vastaanottajalle

Matkahuolto – XXS- ja Lähellä-paketit – Noudetaan Matkahuollon noutopisteestä tai pakettiautomaatista

Matkahuolto – Bussipaketti – Noudetaan Matkahuollon toimipisteestä

Matkahuolto – Kuljetus vastaanottajalle

DB Schenker – Noudetaan noutopisteestä tai pakettiautomaatista


Suoratoimitustuotteissa tilauksesta ja tuotteista riipuen tavarantoimittaja voi olla muukin kuin Posti tai Matkahuolto, esimerkiksi: DPD, DHL, UPS.

Saatavilla olevat toimitustavat saattavat vaihdella tuotteiden mukaan.

MILLOIN TILAUKSENI LÄHTEE MATKAAN?2024-01-07T15:58:32+02:00

Varastossa olevat tuotteet:

Arkipäivisin ennen klo 15 tehdyt tilaukset toimitetaan kuljetuspalveluun pääsääntöisesti samana päivänä, tai viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Tilaustuotteet:

Tuotteen saapumispäivänä.

Viikonloppuisin ja pyhäpäivinä tehdyt tilaukset seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Suuremmista poikkeusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

MIKÄ ON TUOTTEIDEN TOIMITUSAIKA?2024-01-07T16:05:04+02:00

Varastotuotteiden yleisimmät toimitusajat ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää.

Postipaketit: 1-3 arkipäivää

Pikkupaketit: Päiväpostin jakeluajoista riippuen 2-5 arkipäivää

Matkahuolto: 2-3 arkipäivää

DB Schenker: 2-5 arkipäivää

MISSÄ ON TILAUKSENI?2023-08-31T22:39:56+03:00

Tilauksen käsittelyn tilannetta voitte tarkistella asiakastililtänne tai tilauksissa ilman asiakastiliä, sivun yläosan info-osiosta.

Jokaisesta toimituksesta lähetämme erillisen lähetysvahvistussähköpostin seurantatunnuksineen.

ENTÄ JOS TILAUKSENI SISÄLTÄÄ EI VARASTOSSA OLEVIA ELI TILATTAVIA TUOTTEITA:2022-04-03T16:06:17+03:00

Jos tilaus sisältää tilattavia tuotteita (ei varastossamme), toimitus lähtee varastoltamme vasta kun kaikki puuttuvat tuotteet ovat saapuneet.

Jos puuttuvan tuotteen saapuminen viivästyy tai on kohtuuttoman pitkä, olemme tilaajaan yhteydessä ja voimme jakaa toimituksen osiin.

Tilattavien tuotteiden kohdalla on ilmoitettu saatavuusarvio millon tuote mahdollisesti on lähetettävissä.

Aikaväli on viitteellinen, toisinaan tuote saattaa olla lähetysvalmiina varastossamme huomattavastikin ilmoitettua aikaväliä nopeammin tai joskus tavarantoimittajasta riippuen aika saattaa olla hivenen pidempi.

TILASIN SMARTPOSTIIN, JOUDUIN NOUTAMAAN POSTIN NOUTOPISTEELTÄ TAI TOISINPÄIN2022-04-03T16:05:48+03:00

Lähetys joka ei mittojensa puolesta mahdu Smartpost – automaattiin tai automaatti on täynnä, ohjautuu automaattisesti lähimpään vapaaseen noutopisteeseen.

Jos vastaanottajalla on käytössä pakettien uudelleenohjaus, saattaa esimerkiksi valittu toimitustapa: Nouto Postin toimipisteeltä ohjautua noudettavaksi Smarpost-automaatista.

LÄHETYS SAAPUI USEMPANA PAKETTINA2022-04-03T16:06:42+03:00

Toisinaan joudumme lähettämään samalla tilauksella olevat tuotteet monipakettilähetyksenä esimerkiksi tuotteiden yhteispainon ylittäessä 35 kg tai paketin koon ylittäessä kuljetuspalvelun rajat.

Paketit toimitetaan omilla seurantakoodeillaan. Tästä ei aiheudu lisäkuluja tilaajalle.

MITÄ TARKOITTAA SUORATOIMITUS (S/N)?2023-08-31T22:28:51+03:00

Osa tuotteista toimitetaan suoraan tavarantoimittajalta rahtipalveluna kotiin/työpaikalle, jolloin mm. tuotteen toimitusaika lyhenee ylimääräisten käsittelyiden vähentyessä.

Jos tilauksessa on useampien toimitustapojen tuoteryhmiä, saattaa toimitus jakaantua useammaksi lähetykseksi. Tästä ei aiheudu lisäkuluja tilaajalle.

Saatamme käyttää suoratoimitusta myös muissa kuin merkittyissä tuotteissa jos se on toimituksen nopeuttamiseksi tai tuotteen koon vuoksi järkevää ja mahdollista. Tästä ei aiheudu lisäkuluja tilaajalle.

Suoratoimitustuotteilla on myös ilmainen noutomahdollisuus noutopisteeltämme: Sonemar Oy, Tampere.

Suoratoimitustuotteet toimitetaan aina EU-alueelta ja toimitusmaksu on nähtävillä kassasivulla.